New York city - Reisverslag uit Konaande Kongh (historical), Verenigde Staten van M Mars - WaarBenJij.nu New York city - Reisverslag uit Konaande Kongh (historical), Verenigde Staten van M Mars - WaarBenJij.nu

New York city

Door: M

Blijf op de hoogte en volg M

31 Mei 2012 | Verenigde Staten, Konaande Kongh (historical)

NYC,

De vlucht ging wonderbaarlijk goed.
De duane in nederland, waren we zo door, in checken ging ook iets moeizamer. De persoon van het in checken stelde rare vragen, ja dan krijg je rare antwoorden, dus dat duurde even voordat we daardoor waren. Eenmaal in de lucht hadden we waarschijnlijk wind mee, we waren een uur eerder in NYC (newar) dan gepland.
Eenmaal geland op naar de paspoortcontrole, als we alle verhalen mochten geloven zou dit wel even duren. Maar ook hier konden we zo doorlopen, de man stond klaar voor ons. Stempel op de paspoorten en klaar. Op naar de laaste check, baggage check. Nu moet wordt het vast lang wachten! de vrouw nam het dormulier van de doaune ambtenaar in ontvangst en we konden door. Dus wij vragen vroegen ons af, waar komen toch die verhalen vandaan van dat lange wachten?

Het hotel, lag op een zeer mooie locatie, veel bezienswaardigheden lagen op loop afstand van het hotel. De eerste 2 dagen hadden we het idee dat het totaal niet druk was, de 3de en 4de dag werd het wat drukker. Wat wel opviel, het is er nooit stil, zelfs in het park rijden auto´s en hoor je getoeter, airco´s en ander lawaai. Verder was alles hoog, groot en de drukte viel eigenlijk heel erg mee. Hebben nergens lang voor in de rij moeten staan. Tip, als je naar NY gaat, ga een wandeling maken over de brooklynbrug, doe dit niet op het heest van de dag maar ergens na 7/8uur in de avond. En loop hem van Brooklyn naar Manhatten, stuk rustig en het uitzicht is een stuk mooier.

Groet, Martin en Annelies

• 31 Mei 2012 - 17:23

Jeroents:

Foto's zien er goed uit. Wij zji ontzettend jaloers. Als je nog ruimte in de koffer terug hebt neem dan ook een flesje van die aftersun mee voor deze albino ;). Goede reis verder!

• 31 Mei 2012 - 19:28

Roel:

Ziet er leuk uit!

Ach in florida is het vast een stuk minder warm ;) heb je iets om naar uit te kijken.

Veel plezier nog!

• 03 Juni 2012 - 21:13

Roel:

Ik moest erop gewezen worden dat de miereneter speciaal voor mij was, ik voel me vereerd, prachtige miereneter!

Volgende opdracht een neger met acné? :P

Hoe bevalt het tot nu toe in Florida?

• 04 Juni 2012 - 00:01

M Mars:

@Roel. Die neger met acne, hoeveel wil je er. Wil je ze ooknog in een bepaalde gewichtsklasse? Het is hier niet zo'n moeilijke opgave om ze te vinden. :P
    Orlando foto's komen er aan.