florida the sunshine state - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van M Mars - WaarBenJij.nu florida the sunshine state - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van M Mars - WaarBenJij.nu

florida the sunshine state

Door: A

Blijf op de hoogte en volg M

01 Juni 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Toen we aankwamen regende het pijpenstelen maar koud was het niet. Auto opgehaald en door naar het hotel. De wegen zijn over het algemeen breed en rustig qua auto's. Qua reclameborden van dinners is het een ander geval. Rijen met fastfoodrestaurants achter elkaar. Misschien komt dit ook wel door alle pretparken hier.
Gisteren hebben we gewinkeld in een outlet mall. We zijn er goed geslaagd. Levi's broeken a 35 dollar, dkny polo's voor 15 dollar enz. Morgen nog maar de rest bij elkaar winkelen in een "gewone" mall.
Vandaag zijn wij naar island of adventure geweest van universal studios. Enzo in de volle zon in een pretpark is het best heet. Wat dat betreft kun je beter winkelen. Want alle winkels hebben de airco op full power staan.
De nederlandse pretparken kunnen wel wat leren van hier, wat een sfeer. We zijn door hogsmeade (harry potter) gelopen. Hebben in een jurassic park boot gezeten en bijna opgegeten door een t-rex. En ook nog in een popeye boot waar we zeikenat uit zijn gekomen. Nu aan het eind van de dag is mijn onderbroek nog niet droog. :D
Na het pretpark moesten we nog even opzoek naar een koffer voor al onze nieuwe aankopen. We hadden er een gevonden bij Target eigenlijk zou dat ding 99,99 dollar kosten, maar hij was in de aanbieding voor 89,99. Aangekomen bij de kassa wordt hij toch voor 99,99 aangeslagen. Wij vertellen dat hij in de aanbieding is en 10 dollar goedkoper is. Collega erbij, manager er bij en vervolgens hebben wij de tas voor 10 dollar ipv 10 dollar goedkoper. We hebben hem er tot 2 x toe op gewezen dat het niet klopte wat hij deed maar we konden hem er niet van overtuigen. Ook prima nu hebben we wel een hele goedkope koffer.
We zitten nu in het Radisson resort hebben een ruime kamer, hebben al ontbeten met pannekoeken en wafels en gaan zo nog even het zwembad en de starbucks uit proberen.
We vermaken ons echt heel goed, we hebben het naar onze zin en nog lang niet klaar om naar huis te gaan. (al mis ik poes wel een beetje, leeft hij nog?)
Groetjes Martin en Annelies

• 04 Juni 2012 - 09:08

Pa Lambert:

Mooi verhaal, vooral dat van die koffer. De poes heeft het uitstekend naar zijn zin, die van ons heeft er ook weinig problemen mee.
    Als ik onze kat van de stoel pak terwijl hij dat niet wil, komt die van jullie hem helpen en belaagt mij.
    groeten maar weer en veel plezier daar.

• 04 Juni 2012 - 16:00

Mam Willy:

Een hele andere wereld dan bij ons. Bij ons regent het nu en het is iets van 11 graden. Koud. Geniet maar lekker en vooral van het eten. (niet, lijkt mij.) Puk is helemaal gewend en wil steeds met ons knuffelen en is hartstikke lief. Groetjes mam.